Årsplan Intertekst Vg1 – med innhold
Her kan du laste ned
| Veke(r) | Tema | Kapittel | Kommentar/ Arbeidsmåtar | Vurdering |
| 1. halvår | ||||
| 34–35 | Bli kjent med faget, arbeidsmåtane og læreverket | Kap. 1 Oppstart | *Skrive, lytte, tale *Øve samarbeid *Øve kameratvurdering |
Vel ut tre av skriveoppgåvene i kapittelet som blir levert inn (HM). Kameratvurdering før innlevering. |
| 36–37 | Kva er ein tekst? Mål: forstå kva ein tekst er og kva for ulike tekstar vi har rundt oss |
Kap. 2 Tekstane rundt oss | *Innlæring av omgrep | Munnleg: korte presentasjonar gruppevis om sentrale omgrep Ev. skriftleg: leksikonartiklar om ti sentrale omgrep (SM) |
| 38–39 | Lesing Mål: lære lese-strategiar, bli bevisst på ulike lesemåtar |
Kap. 3 Les! | *Øve ulike former for lesing, både sakprosa og skjønnlitteratur, tabeller og grafar | Skriftleg: Skriv eit referat på om lag 200 ord frå ein artikkel (SM). |
| Haustferie (Vekenummer varierer frå skule til skule – flytt rad etter ynske) | ||||
| 41–44 | Vi skriv fagartikkel! Mål: lære korleis ein skriv fagartikkel, øve på kjeldebruk |
Kap. 4 Skriv!, tom. s. 110 + deler av kap. 6 Verkemiddel i tekst, s. 144→ | *Skriving med kameratvurdering og lærarvurdering undervegs | Skriftleg: artikkel (HM) |
| 45–46 | Vi diskuterer! Mål: å kunne delta i ein munnleg diskusjon |
Kap. 5 Munnleg kommunikasjon | *Finne og orientere seg i informasjon *Øve på ulike måtar å argumentere på |
Munnleg: klassediskusjon(-ar) med definerte roller som debattantar/tilhøyrarar |
| 47–50 (tentamens-periode?) |
Vi skriv novelle! | Kap. 4 Skriv! s. 111→ + deler av kap. 6 Verkemiddel i tekst | *Skriving ut frå modelltekst, med kameratvurdering og lærarvurdering undervegs | Skriftleg: novelle (SM) |
| 2. halvår | ||||
| 51–3 | Vi les ein roman! Mål: å lese ein lengre tekst og kunne samtale om han |
Kap. 3 Les! | *Lesing – mest for oppleving, men med refleksjon og enkel analyse Ev. bruke bloggverktøy/leselogg undervegs |
Gruppesamtalar |
| Veke(r) | Tema | Kapittel | Kommentar/ Arbeidsmåtar | Vurdering |
| 4–6 | Sakprosa-analyse | Kap. 7 Analyse, s. 176–195 + deler av kap. 6 Verkemiddel i tekst | Bruk av eksempeltekst Kameratvurdering og lærarvurdering undervegs |
Skriftleg: analyse av ein sakprosatekst (HM) |
| 7–10 (Ei veke vinterferie) |
Kva kan du om ditt eige språk? Mål: kunne beskrive og diskutere ulike språklege fenomen |
Kap. 8 Språk i kontakt | *Læring av omgrep *Samanlikning av språklege fenomen |
Munnleg: Foredrag om tema frå kapittelet Ev. skriftleg: Skriv ein kort tekst (om lag 200–300 ord) om viktige forskjellar mellom norsk og eit anna språk du kjenner (HM). |
| Vinterferie (Vekenummer varierer frå skule til skule – flytt rad etter ynske) | ||||
| 11–13 | Kulturmøte i samtidstekstar | Kap. 9 Kulturmøte i samtidstekstar | Lese ulike tekstar som omhandlar temaet og samtale om dei. | Munnleg: Gruppesamtale om kulturforskjellar. Ev. munnleg: Skriv ein kort tekst (200 ord) der du gjer greie for haldningar som kjem fram i tekstane (SM). |
| 14–15 | Reklameanalyse | Kap. 7 Analyse, s. 196–207 | *Bruk av eksempeltekst *Ev. lage sin eigen reklame |
Munnleg: gruppepresentasjonar Skriftleg: korttekst som tek for seg verkemiddel i ein reklame (HM) |
| 16 | Påske | |||
| 17–20 (tentamens-periode?) |
Novelleanalyse | Kap. 7 Analyse, s. 208–226 + deler av kap. 6 Verkemiddel i tekst | *Bruk av eksempeltekst *Kameratvurdering og lærarvurdering undervegs |
Skriftleg: Analyse av ei novelle (SM) |
| 21–23 | Å lese (og like?) lyrikk Mål: å opne opp for å lese ulike former for lyrikk, og å kunne analysere lyrikk |
Kap. 7 Analyse, s. 227→ + deler av kap. 6 Verkemiddel i tekst | *Fokus på å oppleve lyrikk *Fokus på å erfare verknaden av verkemiddel |
Munnleg: framføring av lyrikk Gruppesamtale der elevane analyserer eitt eller fleire dikt |
| 24–25 | Oppsummering, førebuing til Vg2 | |||